Fiatal, sikeres és nagyon dinamikus. Így jellemezhető a Nutriworks, az ezer tó földjéről származó finn márka. A 2009-ben Helsinkiben alapított márka általános koncepciója a modern és etikus megközelítésen alapul.a sporttáplálkozás megközelítése, mind a legújabb trendek, mind az egészséges életmód összefüggésében.
A márkaprojektet szintén válaszul hozták létre a nagyon alacsony minőségű, olcsó sporttáplálékok növekvő, úgynevezett mainstream trendjére.
A NutriWorks így egy olyan professzionális sporttáplálkozási koncepciót képvisel, amelyet elsősorban sportklubok, táplálkozási tanácsadók és szakkereskedők számára terveztek. Minden terméket Finnországban és Svédországban gyártanak a legmagasabb minőségi előírásoknak megfelelően.
A márka fő filozófiája a lehető legmagasabb minőség, funkcionalitás, egyszerűség és megfizethető ár. Az árukat két vonalban kínálják - a fehér vonal mesterséges édesítőszerek használata nélkül, a fekete vonal pedig minimálisra csökkentett mesterséges édesítőszerekkel készült.